Haber

Memnuniyet anketleri ile ölçümler yapılmış ve müşteriyi elde tutma oranı %95 olmuştur.

Müşterilerine yakışır bir deneyim yaşatmak için güncel gelişmeleri takip ederek onların ihtiyaçları doğrultusunda yeni projeler geliştirmeye özen gösteren Zirve Savunma ve Güvenlik, Müşteri Memnuniyeti Anketi göndererek gelişim sürecini ihtiyaç ve talepler doğrultusunda şekillendirmektedir. hizmet verdiği tüm projelere 2022 yılında müşteri tutma oranının yüzde 95,30 olduğu bilgisini paylaşan Zirve Savunma ve Güvenlik Genel Müdürü Ünal Bay, “Müşterilerimizle sürekli iletişim halindeyiz. Böylece tüm ihtiyaçları hakkında anlık bilgiye sahip oluyor ve hızlı bir şekilde çözüm üretebiliyoruz. Ayrıca müşterilerimizin memnuniyetini anketlerle ölçüyor ve ihtiyaçları doğrultusunda kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi sunmayı hedefliyoruz.”

Özel güvenlik branşının değeri tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de giderek artmaktadır. Alışveriş merkezleri, iş merkezleri, üretim tesisleri, fabrikalar, elektrik, madencilik, turizm, perakende, liman, stadyum, havaalanı, eğitim kurumları, sağlık kurumları ve eğlence gibi birçok alan ve alanda görev yapan özel güvenlik görevlileri hem huzuru hem de eğlenceyi korur. değerli mallar üzerinde hizmet vermektedir. Sektördeki 30 yıllık tecrübesi ve 15 bini aşkın özel güvenlik görevlisi ile her biri kendi alanında güçlü markaların güvenlik ihtiyaçlarını karşılayan Zirve Savunma ve Güvenlik, müşterileriyle ilişkilerini etik ve şeffaf bir şekilde yürütmektedir. .

 

İş stratejilerini belirlerken müşterilerinin ihtiyaçlarını dikkate alarak analiz önerileri üreten Zirve Savunma ve Güvenlik Genel Müdürü Ünal Bay, özel güvenliğin günümüzde her alanda ihtiyaç duyulan bir kavram olduğunun altını çizdi. Zirve Savunma’nın Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren bir özel güvenlik şirketi olduğunun altını çizen Bay, “Müşterilerimize uçtan uca hizmet vermeyi hedefliyoruz. Bu nedenle müşterilerimizin ihtiyaçlarını anında öğrenebilmek ve onlara özel çözümler üretebilmek için sürekli iletişim halinde olmaya özen gösteriyoruz. Çalışmamız kapsamında şirketimizin Net Promoter Score (NPS) olarak adlandırılan “tavsiye skoru” 2022 yılında yüzde 66 olarak kaydedildi. NPS puanı.

 

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN ÜST SEVİYEDE TUTULUR

Hizmet verdikleri tüm projeler için Müşteri Memnuniyeti Anketi uyguladıklarını belirten Bay Bay, “Müşterilerimiz bizim için çok değerli. Bu nedenle hizmet kalitemizi artırmaya ve memnuniyetlerini en üst seviyede tutmaya önem veriyoruz. Bu doğrultuda düzenlediğimiz her proje için Müşteri Memnuniyeti Anketi yaparak bizden aldıkları hizmetin kalitesini ölçüyor ve önümüzdeki yıl yürürlükteki sözleşmelerimizin ne ölçüde devam ettiğini net bir şekilde görebiliyor ve işimizi geliştiriyoruz. kendilerine özgü deneyimler içeren süreçlerdir. Yaptığımız ölçümler sonucunda 2022 yılında müşteri tutma oranımız yüzde 95,30’a ulaştı. Zirve Savunma olarak hem süreç iyileştirmeleri hem de teknolojik altyapıya dayalı yenilikçi projelerle müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaya devam edeceğiz.”

 

Ünal Bay ise müşterileri ile aralarındaki inanç bağını daha da güçlendirmek adına segmentasyon ve ödüllendirme planını hayata geçirdiklerini de belirtti. Risk analizi gibi birçok alanda hizmet verildiğini söyledi. Bay, “Müşterilerimize en iyi hizmeti verebilmek için ödüllendirme programımız geliştirilmeye devam edecek” dedi.

 

GERÇEK DOĞRU ÇALIŞAN İLE HİZMET ETMEKTEDİR

Yeni başlayan projeleri ile müşterileri birebir ziyaret ederek geri bildirim almak için müşteri memnuniyet toplantıları yaptıklarını belirten Bay Bay, “Süreci en başından itibaren birebir kalite ile sürdürmeyi amaçlıyoruz. tüm müşterilerimize uygun bir deneyim sunmak. Bu doğrultuda yeni müşterilerimizle süreci değerlendirmek ve verilen hizmet kalitesini artırmak amacıyla memnuniyet toplantıları yapmaktayız. Bu toplantılar sayesinde müşterilerimizin taleplerini en kısa sürede ilgili birimlere iletmekte ve müşteri talebi karşılandığında geri bildirim sağlamaktayız. Ayrıca biten projelerimiz sonrasında bilgi alışverişinde bulunur, bunun sebeplerini araştırır ve müşterilerimizin görüşlerini alırız. Yaptığımız analizler sonucunda aksiyon planları hazırlayarak hizmet kalitemizi artırmaya ve müşteri kayıplarını en aza indirmeye çalışıyoruz. Müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla kurum içi iş süreçlerine de değer veriyoruz. Müşteriye özel analizleri arttırarak, özgün çalışanlarla doğru hizmet sunmayı ve bu sayede daha aktif hizmet vermeyi hedefliyoruz. Şirket içinde farklı birim ve görevlerden yöneticilerin uyum projelerinde yer alması ve tüm departman ve katmanlarda yerleşik hale gelmesi için çalışmalarımıza devam ediyoruz.”

 

ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ DE ARTIYOR

Müşteri memnuniyetinin yanı sıra “Çalışan Mutluluğu ve Bağlılığı Anketi” de uyguladıklarını dile getiren Bay Bay, “Böylece çalışanların işlerini başarılı bir şekilde yapabilmeleri için çalışma ortamının uygunluğu, sağlık ve iş güvenliği koşullarının yeterli olup olmadığı araştırılıyor. , çalışanların nitelikleri, işe ve piyasa koşullarına uygun ücret ve ücretlendirme politikasının varlığı, adil ücret sisteminin varlığı, çalışanlara sağlanan sosyal hakların yeterliliği gibi bahislerde ölçümler yapıyoruz. çalışanlarımızın işi ve kişisel gelişimi ile ilgili eğitimler alması, bu eğitimlerden memnuniyetleri, şirket politika ve prosedürlerinin tüm çalışanlara eşit şekilde uygulanıp uygulanmadığı ölçümleme sonuçlarına göre güzelleştirme çalışmaları yapmaktayız.Bu doğrultuda çalışanların mutluluğunu tespit ettik. tüm ofis ve saha çalışanlarımız yüzde 9 arttı. Önümüzdeki yıl için hedefimizi yüzde 10 olarak belirledik” dedi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-demirozu.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort